Sunday, November 13, 2011

AURA 7 PURNAMA






AURA 7 PURNAMA
BEST BUY : RM60 (HARGA PASARAN : RM70)



Sesungguhnya Al-Quran Nur Karim adalah satu anugerah Allah yang tak dapat dikira dengan kata-kata,dimana didalam Al-Quran tersebut terdapat banyak manfaat dan kaedah pengobatan yang sangat ampuh untuk segala jenis masalah/penyakit,apa lagi jika isi dan kandungannya digabungkan dengan unsur dari alam semula jadi dan di peroses secara teliti akan menghasilkan satu perobatan dan pengobatan yang berkesan.

Disini kami perkenalkan mandian Aura 7 Purnama,yang mana mandian ini adalah hasil dari gabungan ayat-ayat suci Al-Quran dan sari pati limau serta sari pati bebungaan yang telah disatukan dan sangat bermanfaat untuk menyelesaikan segala macam masalah luaran dan dalaman pada diri kita.

Adapun mandian ini dapat menaikkan serta menambahkan lagi aura,seri diri dan juga dapat melindungi diri dari perkara yang tidak kita ingini,juga dapat merubah dan menambah apa yang kita hajati sesuai dengan apa yang kita niat dalam mandian Aura 7 Purnama ini.

Tujuan dari mandian Aura 7 Purnama adalah untuk kesihatan luaran dan dalaman,yang mana energi dari bebungaan tertentu dapat memberi kesegaran serta mencantikan kulit tubuh dan wangianya sangat bermanfaat bagi proses therapi dalaman.

Ramai yang telah merasai dan menikmati keberkesanan dari mandian ini sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat mengikut keperluan masing-masing.

Setiap mandian Aura 7 Purnama bersamaan dengan 21 kali mandi bunga biasa.

Adalah diharapkan dengan mandian Aura 7 Purnama ini segala impian anda akan menjadi kenyataan,insyaallah...


Mandian Aura 7 Purnama terdiri dari 3 botol yang berlainan fungsi dan manfaat dalam kemasan yang selamat.

Yang mana isi botol pertama berfungsi untuk mengeluarkan/ membuang segala kotoran luaran dan dalaman.Adapun pembersihan luaran adalah,sari pati dari limau tadi dapat membuka pori-pori agar Aura serta seri pada mandian kedua dan ketiga dapat bersatu dengan Aura tubuh.Pembersihan dalaman adalah,dimaklumkan ayat Qursi dan surah Yassin adalah ayat induk dan disokong dengan ayat-ayat Al-Quran yang lain,dimana kesemua ayat-ayat tadi dibaca selama 7 Purnama yang sangat berkesan untuk menghilangkan segala misteri dalam diri dan memperteguhkan lagi kekuatan dalaman.

Adapun fungsi dari isi botol kedua adalah untuk mengembalikan dan menambah lagi Aura sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat.Adapun energi dari 7 jenis bebungaan dapat memberi kesegaran pada kulit disamping dapat mengekalkan kecantikan kulit.

Sedangkan isi botol ketiga berguna untuk melindungi dan sebagai peninding diri dari unsur dan niat yang tidak diingini.Wangian therapi yang terdapat pada mandian ketiga ini adalah untuk memberi ketenangan diri.

Cantuman aroma ketiga isi botol mandian tadi dapat dirasai kelembutan wangianya.

Semoga apa yang dihajat akan dimakbulkan,Insyaallah...

Perhatian: Tidak dibenarkan mandi Aura 7 Purnama semasa haid atau dalam keadaan kotor.

Berikut adalah antara khasiat dari mandian Aura 7 Purnama

Untuk Masalah Rumah Tangga/Pasangan

■ Penyeri Diri
■ Pemanis Diri
■ Penyegar Diri
■ Selalu Dikasihi Suami/Istri
■ Melembutkan Hati Suami/Istri
■ Mengembalikan Semangat
■ Menghilangkan Keletihan
■ Menghilangkan Rasa Jemu/Bosan Dengan Suami/Istri
■ Mengembalikan Kepercayaan Diri
■ Selalu Diingat Suami/Istri
■ Memberi Ketenangan Diri
Untuk Perniagaan

■ Pelaris
■ Rezeki Murah
■ Dihormati Orang
■ Membawa Tuah
■ Membuka Jalan Berniaga
■ Melancarkan Perniagaan
■ Selalu Bersemangat

Untuk Jodoh

■ Menaikkan Seri Wajah
■ Selalu Jadi Perhatian
■ Nampak Menawan
■ Menambah Kepercayaan Diri
■ Mudah Bergaul
■ Selalu Dikasihi
■ Selalu Diingat

Pengandaman

■ Menaikkan Seri Pengantin
■ Nampak Bercahaya
■ Selalu Kelihatan Segar
■ Peninding/Pemagar Masa Berarak
■ Menambah Keyakinan Pengantin
■ Menghilangkan Rasa Gemuruh

Untuk Anak-Anak

■ Menguatkan Lagi Daya Ingatan
■ Tenang Dalam Pelajaran/Peperiksaan
■ Penerang Hati
■ Dengar Kata
■ Mengembalikan Semangat
■ Cepat Pemahaman
■ Menambah Kecergasan


CARA MANDIAN AURA 7 PURNAMA :~

-Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah diisi dengan 3/4 air
-Sebelum memulakan mandi;
*baca Al-Fatihah 3 kali
*baca Al-Ikhlas 3 kali
*Selawat nabi 3 kali

-Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air di dalam baldi habis
-Kemudian masukkan pula isi botol yang kedua ke dalam botol yang telah diisi dengan 3/4 air
-Niat,hajat dan mandi

** Cara mandi botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua








Nama Aura 7 Purnama adalah sesuai dengan maksud dan cara pembuatan mandian ini,yang mana mandian ini dapat menaikan lagi dan menambah Aura diri.Dan proses terhasilnya mandian ini memakan masa selama 7 Purnama.

Disamping itu untuk menambah kekuatan Aura dari kesemua energi tadi dicampurkan dengan air bacaan surah Yassin dari 7 masjid dan ditambah dengan ayat-ayat suci Al-Quran.


Setiap Mandian Aura 7 Purnama bersamaan dengan 21 kali mandi bunga biasa.

"Mandi bunga telah diamalkan oleh nenek moyang kita sejak berkurun lamanya. Pernah tak terfikir, kenapa seorang yg tidak begitu menawan pada mata kita tapi boleh menjadi kegilaan ramai serta mempunyai banyak peminat....Ini kerana,mereka mempunyai aura mereka tersendiri dan mungkin juga aura mereka terdiri dr pelbagai warna. Antara kelebihan mandi bunga ini adalah untuk menampal kembali aura-aura cakra warna yang telah bocor pada diri seseorang dan ini telah dibuktikan melalui kaedah kajian moden. Selain itu ia juga dapat menambahkan keyakinan penampilan diri seseorang selain daripada salah satu cara terapi yg menenangkan minda"



CARA MANDIAN AURA 7 PURNAMA :~

-Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah diisi dengan 3/4 air
-Sebelum memulakan mandi;
*baca Al-Fatihah 3 kali
*baca Al-Ikhlas 3 kali
*Selawat nabi 3 kali

-Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air di dalam baldi habis
-Kemudian masukkan pula isi botol yang kedua ke dalam botol yang telah diisi dengan 3/4 air
-Niat,hajat dan mandi

** Cara mandi botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua








Kandungan Aura 7 Purnama :~

Setiap Purnama penuh kesemua bahan seperti limau dan bebungaan diembunkan sehingga terbitnya matahari yang bertujuan untuk meng-extract energi dari limau dan bebungaan tadi.

Semua bahan-bahan produk ini didoa dan dizikirkan selama 7 bulan.


KANDUNGAN BOTOL PERTAMA :

~ Limau Purut
~ Limau Nipis
~ Limau Hantu
~ Limau Jari
~ Limau Kapas
~ Limau Lelang
~ Limau Susu Limau Purut
KANDUNGAN BOTOL KEDUA :

~ Bunga Kenanga
~ Bunga Mawar Merah
~ Bunga Melati
~ Bunga Tanjung
~ Bunga Cempaka
~ Bunga Kemboja
~ Bunga Lily


KANDUNGAN BOTOL KETIGA :

~ Bunga Sedap Malam
~ Bunga Anggerik
~ Bunga Mawar Putih
~ Bunga Teratai
~ Bunga Raya Putih
~ Bunga Tulip
~ Bunga Lavender


CARA MANDIAN AURA 7 PURNAMA :~

-Masukkan isi botol pertama ke dalam baldi yang telah diisi dengan 3/4 air
-Sebelum memulakan mandi;
*baca Al-Fatihah 3 kali
*baca Al-Ikhlas 3 kali
*Selawat nabi 3 kali

-Niat dan hajat kemudian mandi sehingga semua air di dalam baldi habis
-Kemudian masukkan pula isi botol yang kedua ke dalam botol yang telah diisi dengan 3/4 air
-Niat,hajat dan mandi

** Cara mandi botol yang ketiga sama dengan botol yang kedua



TESTIMONI PENGGUNA :~











Selepas mencuba mandian Aura7Purnama,saya merasai perubahannya...ketenangan,berani membuat keputusan,lebih sabar,rezeki yg datang dan macam-macam kelebihannya.Saya sudah cuba anda bila lagi,jangan asyik tunggu dan tengok orang lain berjaya sahaja.Mulakan mengorak langkah,tahun ni tahun baru bagi kita.Kenapa takut sebelum mencuba,jangan belenggu kan diri kita dengan perasaan takut nak cuba kalau tak mencuba sampai bila-bila pun kita tak akan keluar dari kepompong kita.Selalu lah berkata boleh dan berfikiran positif untuk memajukan diri sendiri.Mulakan langkah positif dengan mandian Aura7 Purnama,saya yakin anda takkan menyesal…








Semuanya orang menceritakan hasil kebahagiaan rumahtangga selepas menggunakan produk Aura7Purnama.Saya tidak dapat menceritakan kerana saya belum mengalaminya.Tetapi apa yang saya dapati,Aura7Purnama mempunyai potensi tinggi untuk meletuskan satu revolusi baru kerana ia adalah produk jenis keperluan & permintaan. Setelah sebulan menjaga sistem jualan online Aura7Purnama,begitu ramai yang bertanya soalan bagaimana ia dapat memberikan kesan yang positif kepada pengguna? Untuk pengetahuan para pembaca,acara pembuatannya adalah melalui alunan bacaan ayat suci Al-Quran selama 7 bulan Islam pada aroma pati-pati ini.Ini adalah bukti pertama,segala macam gangguan makhluk halus insyaAllah dapat dilenyapkan,dalam kehidupan harian,aroma wangian pati-patinya pula adalah untuk mengembalikan aura semangat dan 'positif thinking'. Sukar untuk saya perjelaskan sebagai pengguna biasa,tetapi inilah hakikat keberkesanan yang ingin saya sampaikan sehingga menyebabkan semua pihak pengedar bersemangat untuk membantu semua orang yang belum mendapatkan Aura7Purnama ini. Aura7Purnama boleh diumpamakan seperti 21 kali mandi bunga biasa! Segalanya dengan izin Allah Ta’ala untuk setiap insan yang mahu berusaha. Selamat mencuba Aura7Purnama sekurang-kurangnya sekali seumur hidup untuk anda merasai perubahan dan selamat berubah...

Jamilah 017-3390086








Perniagaan yang saya bina sekian lama hampir tersungkur,saya sekeluarga tidak sihat,mudah dikhianati dan mengambil kesempatan atas kepercayaan,persahabatan dan sebagainya.Selepas mandi saya rasa sangat segar,bertenaga,bersemangat tinggi,ketenangan jiwa,jati diri yang kuat dapat banyak idea-idea baru.Kenikmatan yang tidak dapat digambar dengan perkataan.Alhamdulillah...perniagaan semakin maju,mempunyai rangkaian dan jaringan yang kuat.Saya bersedia berkongsi pengalaman tentang keberkesanan Mandian Aura7 Purnama.








Setelah saya membuat mandian Aura7Purnama kali ke 2 pada januari 2011,banyak perubahan telah berlaku terutamnya dari segi minat ke arah pembelajaran.Kalau dulu nya saya amat susah untuk fokus dalam pelajaran , suka bertangguh,sekarang semua nya berubah sekelip mata. Saya lebih bertenaga, cepat bertindak dan kuat daya ingatan. Kepada ibu bapa di luar sana..bersegeralah dapatkan mandian ini untuk anak-anak yang bakal menduduki peperiksaan. Terimakasih kepada mandian Aura7Purnama dan ibu saya Pn.Norazah yang memperkenalkan mandian Aura 7 Purnama.








Setelah empat tahun terputus hubungan,suatu hari saya dihubungi melalui laman 'facebook'.Terkejut dan teruja setelah dimaklumkan bahawa mimpinya yang menggerakkan hati beliau untuk menghubungi saya.Rupanya Allah S.W.T aturkan pertemuan itu untuk memberi laluan kepada saya cuba menggunakan Mandian Aura7Purnama Antara percaya dan tidak yang Aura7Purnama dengan izinNya mampu menyelesaikan masalah yang terbuku dihati dan tertanam di minda,saya mencuba.Alhamdulillah…benar bagai dikata,Aura7Purnama jalan penyelesaiannya. Tanpa syak dan ragu,saya terus mengambil keputusan untuk menjadi stokis Aura7Purnama bagi kawan Kota Tinggi Johor kerana percaya saya mampu meraih pendapatan hebat melaluinya.Terima kasih kepada Pn.Norazah Ishak pengasas D'Spa Maharani kerana pertemuan ini dan memperkenalkan produk terbaik ini pada saya.








Perniagaan yang saya bina dari 1997 hampir tersungkur,setelah mendapat produk mandian Aura7Purnama pada 29/10/2010 banyak perubahan yang berlaku dalam hidup saya.Perniagaan saya bertambah maju dan saya mampu membuka satu lagi cawangan Spa.
Segalanya berubah dengan izin Allah hanya dengan sekelip mata.

Disini saya ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada mandian Aura7Purnama yang telah memperkenalkan kehidupan baru yang lebih bermakna.

Kepada yang membaca testimoni saya ini segeralah dengan mandian ini,dan saya bersedia berkongsi pengalaman selepas menggunakan mandian Aura7Purnama.








Saya mempunyai masalah susah bangun di awal pagi untuk ke sekolah,setiap hari selalu dimarahi sehinggakan tidak ceria dan hilang fokus dalam pelajaran,sentiasa malas untuk melakukan sesuatu perkara yang menyebabkan banyak perkara yang tertagguh.Selepas menggunakan Mandian Aura7Purnama saya rasa lebih segar,bersemangat,lebih fokus dalam pembelajaran,sentiasa ceria dan tiada masalah lagi untuk bangun awal.Terima kasih ya Allah kerana mempertemukan saya dengan Mandian Aura7 Purnama. Saya telah mencuba...anda bagaimana?








Aura7Purnama telah membawa diri saya ke satu alam yang sangat membahagiakan setelah bertahun hidup dalam tangisan,bertemankan airmata setiap masa.Bermula nya kotak pertama Aura7Purnama sehingga mencecah seribu kotak dalam masa sebulan adalah atas jasa pn.Norazah

D’Spa Maharani.Alhamdulillah kini saya s...angat gembira apabila berpeluang membantu insan lain untuk merasa lebih bahagia dan tenang dalam hidup.Paling membanggakan apabila seorang kenalan lama yang telah 13 tahun menanti cahaya mata telah berjaya memperolehi zuriat selepas mencuba mandian Aura7Purnama ini.Untuk itu saya berazam akan terus membantu sesiapa sahaja yang ingin hidup lebih bahagia seperti saya dan semua pengguna Aura7Purnama yang telah berjaya mencapai hajat hati masing-masing.Tahniah dan sesungguhnya kalungan terima kasihtak terhingga kepada produk mandian Aura7Purnama.













































Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comment:

  1. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259 ATAU KLIK SITUS DANA GAIB

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...