Friday, October 28, 2011

SENDAYU TINGGI ~ SEDU ARROW







SENDAYU TINGGI ~ SEDU ARROW
BEST BUY : RM 28.50 (HARGA PASARAN : RM 30.00)


Kesuburan dan kesihatan wanita ditentukan daripada kesihatan organ sistem reproduktifnya (peranakan). Organ dalam sistem peranakan terdiri daripada vagina, hormon estrogen dan progesterone, ovum, ovari, rahim, tiub fallopian dan payu dara.

Bagi wanita yang dalam proses pra menopaus, keracunan dalam darah ( blood poisoning) akan berlaku. Ini akan mengakibatkan ovum (telur) kurang dihasilkan.

Amat sesuai bagi wanita yang berumur 30 tahun ke atas. Di mana pada waktu ini, proses pra menopaus berlaku. Sedu' Arrow dapat membekalkan vitamin yang diperlukan untuk menggalakkan hormon atau penghasilan telur. Ini membantu melambatkan proses menopaus. Sesuai untuk wanita yang ingin hamil.

Selain itu, ovum kurang dihasilkan disebabkan oleh masalah yang dialami oleh tiub fallopian sama ada sempit atau tersumbat. Ini menjadi punca kepada sengggugut, haid yang tidak teratur, kurang keinginan terhadap seks, wajah menjadi pucat, perubahan pada bentuk tubuh, cepat mengalami osteoporosis dan ketidak tentuan emosi.

Sedu' Arrow merupakan formulasi khusus untuk wanita yang berumur 30 tahun ke atas bagi membantu masalah ini dengan:

Mencuci untuk mengelakkan salur fallopian tersumbat akibat ovum yang mati.

Meransangkan hormon dan mengaktifkan ovum (telur)untuk menyuburkan dan mencantikkan kulit.

Melancarkan perjalanan darah.

Pengambilan awal akan melambatkan proses menopaus yang dialami oleh setiap wanita.

Bagi individu yang kurang subur ia dapat menyuburkan ovari dan menyihatkan rahim.


SUMBER INFORMASI:~


Kandungan Bahan Aktif:~

Aprodisic Menambah keinginan seks dan hormon wanita.

Tonic Membantu masalah wanita yang mengalami pusingan haid yang tidak teratur.

Siapa yang perlu ambil Sedu' Arrow?

Wanita yang berumur 30 tahun ke atas digalakkan mengambil Sedu' Arrow untuk melambatkan lagi proses pra menopaus. Ia dapat mengimbangi hormon wanita seterusnya membantu melegakan masalah seperti cepat marah, mood tidak menentu, menyihat dan menyegarkan kulit serta mengurangkan sakit tumit atau sendi.

Sedu' Arrow adalah herba yang dicadangkan untuk menggantikan Evening Prime Rose Oil (EPO) atau pil/suntikan hormon wanita.

Semua wanita akan menopaus cuma dapat meringankan dan melambatkan sahaja dengan bantuan Sedu' Arrow.

Herba di dalam Sedu' Arrow lebih memfokus untuk kilang telur di mana penghasilan telur membantu meransang hormon wanita mengikut kepercayaan perubatan perbidanan tradisional.

Pengambilan Sedu' Arrow tidak menggemukkan dan tidak menyebabkan kejutan pada peranakan jika berhenti mengambilnya, tetapi lebih digalakkan jika meneruskan mengambil produk ini.

Wanita yang mempunyai kurang keinginan seks terutama selepas melahirkan anak atau telah berusia, digalakkan mengambil Sedu' Arrow dan D'Folia.

Remaja juga boleh mengamalkan Sedu' Arrow sekiranya wajah mereka kusam, kulit kering dan mengalami masalah haid yang tidak teratur.

Amat sesuai bagi wanita yang datang bulan ( haid) tidak teratur seperti dalam setahun hanya datang dua atau tiga kali sahaja.

Wanita seperti ini mudah gemuk dan susah untuk kurus kerana mengalami masalah sistem dalaman seperti rahim atau kilang telur. Pengambilan D'Folia dan Sedu' Arrow amat digalakkan sebelum mengamalkan Slimming Set.

Wanita yang mengalami masalah tombong atau rahim terkeluar, lemah dan kencing tidak lawas juga boleh amalkan Sedu' Arrow dan D'Folia kerana ia akan menguatkan rahim dan akan mendapat tindakbalas yang baik dalam masa seminggu.

Biasanya wanita yang menopaus atau berusia akan mengalami sakit tumit, lutut dan susah hendak bergerak (pergerakan terbatas). Ini juga berpunca daripada rahim dan kilang telur dan proses pereputan tulang (osteoporosis).

Wanita yang inginkan kesempurnaan, ambil Sedu' Arrow dan DD'Folia terutamanya apabila selepas bersalin (61 hari ke atas) sebagai makanan tambahan dan kesannya akan dapat dilihat selepas berusia 30 tahun ke atas.

Wanita yang mengalami sakit tumit atau mencucuk pada tapak kaki digalakkan mengamalkan 1001 Lucidum dan Sedu' Arrow.

Kehalusan kulit bergantung kepada hormon yang terhasil daripada kilang telur wanita atau sistem reproduktifnya.

Bagi yang mengamalkan Slimming Set, pengambilan Sedu' Arrow dan D'Folia akan membantu mempercepatkan penurunan berat badan.

Untuk mengekalkan wajah agar muda dan tegang, amalkan penggunaan Mature Skin Set

Untuk mengekalkan wajah agar muda dan tegang, amalkan penggunaan Mature Skin Set

Bagi wanita yang sukar untuk hamil cuba amalkan:~

Isteri:~

  • 1001 Lucidum - 2 biji kapsul 2 kali sehari
  • Sedu' Arrow - 2 biji kapsul 2 kali sehari
  • D'Folia 2 biji kapsul 2 kali sehari

Suami:~

  • 1001 Lucidum 2 biji kapsul 2 kali sehari
  • Rock Arrow 2 biji kapsul 2 kali sehari

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

9 comments:

  1. macam mana nk dapatkan produk ni ye..boleh dptkan number telefon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nana...blh sms/whtsapp/telegram ke 0197556042. Tksh :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sy berumur 24 tahun. Belum berkahwin? Sebelum ni saya makan d folia. Boleh ke saya makan sedu arrow juga? Atau sesuai makan d folia pada usia saya dan belum berkahwin? Tolong reply

    ReplyDelete
  4. Sy berumur 24 tahun. Belum berkahwin? Sebelum ni saya makan d folia. Boleh ke saya makan sedu arrow juga? Atau sesuai makan d folia pada usia saya dan belum berkahwin? Tolong reply

    ReplyDelete
  5. Saya berhajat mengambil suplement d'folia n sedu arrow utk kesihtan dlman

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...sy baru je hbs 1btl Sedu arrow Dan 1btl dFolia.doakan kami dpt zuriat yg Soleh dan solehah insyaAllah...ank ke3 insyaAllah tq yer..baru tahun ke3 cnsume Sendayu Tinggi.fall in love sgt

    ReplyDelete
  7. Saya dh 10 thn berkahwin berhajat nk cuba d'folia dan sedu arrow.. boleh tak consume sekali asid folic dgn d'folia n sedu arrow

    ReplyDelete
  8. Saya berumur 27tahun belum berkawen...saya ingin bertanya diantara d'folia dengan seru arrow mana perlu saya ambil? Sebab saya kerap kencing tidak lawas.. Bdan banyak angin .. Apa produk yg bgus perlu saya ambil untk saya ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...