Monday, November 14, 2011

GAMAT EMAS ~ BIO-B PLUS





GAMAT EMAS ~ BIO-B PLUS
Kandungan : 20 sachet / 10gm
BEST BUY : RM68 (HARGA PASARAN : RM72)


Membantu :~

  • Mencerdaskan minda, penghafalan maklumat dan daya fokus
  • Mengatasi masalah degil dan hiperraktif (kanak-kanak)
  • Meningkatkan selera
  • Meningkatkan tumbesaran sihat dan kuat
  • Meningkatkan daya tahan tubuh melawan penyakit
  • Menghindari masalah lelah


Pada zaman moden yang serba mencabar ini, segalanya amat kompetitif. Anda pasti inginkan yang terbaik untuk anak-anak anda. Sebagai ibubapa, anda boleh membantu mereka menjana kesihatan dan prestasi akademik melalui pemakanan tambahan yang sempurna. Hal ini penting, kerana badan yang sihat akan melahirkan minda yang cerdas seterusnya akan memastikan pula prestasi akademik yang cemerlang di kalangan anak anda.

Bio-B sudahpun terbukti membantu ke arah minda yang cerdas dan tumbesaran yang sihat bagi kanak-kanak. Kini Bio-B sedang merintis satu reformasi, yang menyaksikan peningkatan terhadap kualiti dan kuantiti produk ini. Dikenali sebagai Bio-B plus, produk ini diformulasikan dengan beberapa ramuan istimewa yang berupaya menyerlahkannya sebagai pilihan makanan tambahan terbaik khusus bagi kanak-kanak di abad ke-21 ini.

Di samping DHA (asid dokosaheksanoik) yang membantu tumbesaran otak, lysine (memulihkan selera kanak-kanak yang memerlukannya), ekstrak Gamat, multivitamin dan mineral yang memenuhi keperluan nutrien seimbang bagi tumbesaran yang sihat, Bio-B plus kini di formulasikan dengan penambahan Kolostrum, Ekstrak Bilberi dan Alamin. Ramuan istimewa ini dapat meningkatkan lagi keberkesanan khasiat Bio-B plus dengan lebih mantap bagi memastikan kesihatan dan kecerdasan anak anda terjaga.

Dengan penambahan ketiga-tiga komponen di atas yang menjadikan berat sachet Bio-B meningkat dari 5 gram kepada 10 gram, ibubapa yang inginkan sumber pemakanan kesihatan yang lengkap bagi anak mereka akan mendapat ganjaran yang terbaik bagi nilai wang mereka. Berilah anak anda segala khasiat Bio-B plus hari ini. Mereka pasti tertawan dengan rasa dan aroma coklat yang lazat menambat selera. Sesungguhnya, formulasi mantap ini secara tidak langsung akan membantu tunas generasi masa hadapan kita membesar dengan cerdas, sihat dan ceria sentiasa. Bio-B plus, satu lagi produk bermutu dan inovatif dari GESB. Nantikan kehadirannya di pasaran!.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...