Sunday, November 20, 2011

IZ PURE COLLAGEN






IZ PURE COLLAGEN
BEST BUY : RM75 (HARGA PASARAN : RM88)


KEBAIKAN IZ PURE KOLLAGEN :~

  • Menjadikan kulit anjal, tegang.
  • Mengurangkan garis halus dan kedutan.
  • Warna kulit seimbang.
  • Kulit bersinar, cerah, muda.
  • Memperbaiki sel badan.
  • Melawan radikal bebas.
  • Mengurangkan pigmentasi.
  • Memutihkan kulit.
  • Kulit lebih lembap.
  • Kulit lebih halus dan licin.
  • Mengurangkan masalah joint seperti inflamsi, sakit.
  • Tulang dan gigi menjadi aktif dan sihat.
  • Pertumbuhan rambut dan kuku yang sihat.


Pengambilan sehari?

Ini telah dibuktikan bahawa pengambilan 10g kolagen tulen sehari boleh mencapai kesihatan dari segi kulit, joint dan tulang.

1 skop Iz Pure kolagen tulen = 10g kolagen tulen

Cara Guna:~
Setiap pagi selepas sarapan, Bancuh dengan air sejuk dan minum. (Yang terbaik bagi yang menghadapi sakit lutut digalakkan pengambilan bersama IZ Wellin)








Khasiat Collagen 100% Tulen (10,000mg) :~

Produk kolagen semakin meluas dan popular. Pemilihan produk yang ada dipasaran terlalu banyak...mana satu pilihan untuk kita yang terbaik? Kualiti dan harga memainkan peranan untuk kita. Kita lazimnya mengenali tentang kebaikkan kolagen yang ada dipasaran. Tahukah kita berapa banyak kolagen yang diperlukan oleh tubuh badan sekiranya kita ingin kelihatan cantik dan sihat. Tubuh kita mulai kehilangan kolagen sedikit demi sedikit apabila usia kita meningkat 20 an keatas. Bagaimana pula sekiranya usia kita menjangkau 30an dan 40 an atau 50 an. Dimanakah kategori umur kita? Kita bukan sahaja kehilangan banyak kolagen malahan badan kita mulai sakit sakit sendi, kulit akan kering dan kelihatan tua, serta tulang akan mulai mengalami kerapuhan.

Mengikut kajian saintifik usia yang terbaik untuk mengambil kolagen apabila memasuki fasa 20 tahun keatas. Bagaimanapun pemilihan kolagen mengikut kemampuan dan keberkesanan? Ini kerana badan kita memerlukan kolagen jenis 1 (kulit ), jenis 2 (sendi,tulang ) dan jenis 3(keanjalan ). Tidak semua kolagen dipasaran mempunyai 3 jenis diatas. Keistimewaan kolagen asli ialah ianya lengkap dengan kesemua 3 jenis kolagen diatas malahan kadar penyerapannya ialah daripada 1000 – 1500 delton penyerapan badan sekaligus ia adalah penyerapan yang sempurna. Keaslian Iz Pure Collagen TANPA BAU, PEWARNA, GULA dan yang pastinya 100% TULEN.

Pengambilan kerap makanan tambahan kolagen mampu menggantikan kolagen yang hilang dalam badan, serta meransang penjanaan kolagen baru. Kolagen tulen...mengembalikan kekuatan dan ketahanan kulit bagi memastikan wajah kelihatan muda.



TESTIMONI PENGGUNA :~












Khasiat kolagen, pengambilan kolagen bukan sahaja dapat membantu mengekalkan kecantikan dan mengawet muda, tetapi juga kajian turut membuktikan faedahnya terhadap kesihatan kita. Kesihatan dan kecantikkan. Pengambilan kolagen asli sahaja mampu mencapai tahap diperlukan. adalah digalakkan kerana ia tidak mendatangkan kerugian malahan ia memperbaiki stuktur kulit dengan lebih optimum, melawan radikal bebas, mengurangkan masalah joint, mengurangkan pigmentasi serta memperbaiki sel badan. Kajian terbaru University Harvard USA, usia 20an memerlukan kolagen 4500-5000mg manakala usia 30-50an memerlukan kolagen 6000-8000mg. Peningkatan usia memerlukan penambahan kolagen dalam badan kita. Iz Pure Collagen, 1 sachet kolagen tulen = 10g kolagen(10,000mg). Ini telah dibuktikan bahawa pengambilan 10g kolagen tulen sehari boleh mencapai kesihatan dari segi kulit, joint dan tulang.

Dalam 2 minggu pengambilan akan membantu memperlihatkan perubahan pada kulit, rambut,tulang kuku, sendi dan tenaga serta melindungi sel sel kulit daripada kendur, kering, warna kulit tidak seimbang dan pigmentasi. Contoh tapak kaki kering, pertumbuhan rambut gugur, kurang sakit sendi , kulit makin tegang/cantik, pencerahan, disamping tenaga badan lebih sihat. ia turut menguatkan elastin kulit dan tulang. Bekalan kolagen asli ini sesuai untuk yang berusia 20 tahun ke atas. Kolagen yang asli seumpama madu lebah hutan yang khasiatnya tinggi serta kualitinya tidak diragui daripada madu lebah yang telah dicampur.

Kolagen asli ini juga salah satu elemen penting untuk kekal awet muda sekiranya pengambilan 10000mg dijadikan supplement pemakanan kesihatan kepada penguna yang ingin tubuh badan yang sihat dan kulit yang cantik.








Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...