Saturday, November 19, 2011

ENVY COLLAGEN




ENVY COLLAGEN (10 SACHET X 3.8 GM)
BEST BUY : RM79 (FREE POSTAGE SEHINGGA 3 KOTAK)


ENVY – Kolagen Premium adalah inovasi terbaru penjagaan kesihatan yang khusus untuk mengembalikan keremajaan kulit, mengurangkan kedutan penuaan malahan menjadikan kulit putih berseri. Setiap pek 3.8g mengandungi tiga komponen utama iaitu ekstrak kollagen marin, ekstrak marigold dan ekstrak mix berry.


KHASIAT ENVY – THE PREMIUM KOLLAGEN
  • Envy- The Premium Kollagen kaya dengan antioksidan dan melambatkan proses penuaan. Ia juga berfungsi membaiki sel-sel dalaman dan kandungan ekstrak marigold dan acerolla cherry berupaya memberikan anda sepasang mata yang bersinar dan menawan.


Pengambilan yang berterusan berupaya menghasilkan kulit yang anjal dan berseri. Dengan hanya satu sachet setiap hari, anda akan dapat melihat perbezaannya. Ianya amat sesuai untuk semua peringkat usia, lelaki dan juga wanita yang mementingkan kecantikan.

Khasiat:~

  • Melambatkan proses penuaan
  • Merangsangkan kecantikan kulit
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Mengurangkan garis-garis halus
  • Mengurangkan risiko mendapat penyakit mata yang kronik, termasuk katarak dan kemerosotan fungsi makula akibat peningkatan usia
  • Kaya dengan antioksidan
  • Mengurangkan aras gula dalam darah
  • Berupaya mencegah sel barah
  • Menurunkan aras kolestrol
  • Menggalak pembakaran lemak
  • Memperkuat daya ingatan dan menajamkan tumpuan
  • Mengimbang dan memantapkan sistem imun
  • Memperkaya antibodi tubuh
  • Memperkaya nutrisi yang diperlukan
  • Memperkuat daya fungsi tubuh
  • Menyumbang tenaga kepada tubuh

Cara Penyediaan: ~

Ambil satu (1) sachet dan tuang terus kedalam mulut. Dicadangkan pengambilan sebanyak 2 kali sehari, 1 jam sebelum/ selepas makan. Hendaklah minum air yang banyak.


Cara Penyimpanan:~

Simpan ditempat dingin dan kering. Elakkan terdedah kepada cahaya matahari terus dan kelembapan.



ISI KANDUNGAN ENVY COLLAGEN :~





Kolagen Marin adalah esktrak anti-penuaan kulit jangka panjang. Ia memperbaiki keanjalan kulit malahan mengurangkan garis dan kedutan. Ency – Kolagen Premium berupaya menghasilkan kulit yang lebih anjal, tona yang berseri dan membantu untuk mencapai kulit yang bercahaya dan lebih muda.








Ekstrak Marigold membantu mengekalkan keanjalan kulit dan mencegah kerosakan radikal bebas kepada sel kulit. Ia juga mengurangkan risiko penyakit mata yang kronik, termasuk katarak dan kemerosotan nilai fungsi makular disebabkan masalah penuaan.








Ekstrak Rossel Ekstrak Rossel merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan Vitamin C yang tinggi. Ianya amat berkhasiat untuk segenap lapisan umur khususnya untuk proses penjagaan kesihatan, anti penuaan dan sebagai pencegah dari sebarang jangkitan kuman atau virus yang menyerang tubuh manusia.








Acerolla Cherry adalah sumber terbaik vitamin A, yang merupakan antioksidan yang dikenali. Pengambilan ENVY-Premium Kolagen cenderung untuk meningkatkan penglihatan anda dan mengurangkan risiko katarak dan lain-lain masalah mata.








Ekstrak Buah Delima berguna untuk kesihatan jantung, kesihatan organ, membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol yang tinggi, memperbaiki bacaan tekanan darah, dan membantu membaiki sel-sel yang rosak. ENVY - Kolagen Premium menjanjikan anda untuk menikmati kulit kelihatan lebih muda dan badan yang lebih sihat.








Glutathione membantu untuk mengukuhkan sistem imun, menyahtoksin, dan garis-garis penuaan. Dengan ENVY- Kolagen Premium, anda boleh mengharapkan untuk melihat hasil dalam 1-3 bulan. Bukan sahaja ia menyumbang kepada proses melambatkan penuaan malahan ENVY - Kolagen Premium juga menyumbang kepada kecantikan dengan mencerahkan warna kulit.








Ekstrak Stevia berguna dalam menyembuhkan beberapa masalah kulit. Ia telah terbukti untuk mengurangkan kecacatan kulit dengan pengambilan yang berterusan.









Astaxanthin adalah pemakanan tambahan untuk kulit kelihatan muda, cantik, dan juga yang terbaik untuk penglihatan anda. Bahan ini merupakan antioksidan dari jenis karotenoid alami yang memiliki kekuatan 550 kali lebih kuat dibandingkan dengan vitamin E dan C. Fungsi Astaxanthin ialah menjadikan pigment kulit berwarna cerah. Selain itu, ianya melindungi kulit dari sinar UV dengan memperhebatkan perlindungan semulajadi kulit. Antioksidan ini juga mampu melembab, melembut dan menyegarkan kulit serta menghilangkan kedut, parut dan perubahan ketuaan. Khasiat lain Astaxanthin ialah merawat eczema dan dermatitis. Aktiviti anti-fungalnya dapat merawat berbagai penyakit kulit yang disebabkan fungus.







Ekstrak Teh Hijau adalah anti-oksidan yang kuat: selain menghalang pertumbuhan sel-sel kanser, ia membunuh sel-sel kanser tanpa merosakkan tisu yang sihat.









Ekstrak Benih Anggur mengandungi pelbagai bahan-bahan kesihatan seperti protein, lipid, karbohidrat dan polifenol. Ia membantu badan melawan virus, alergen dan karsinogen. Benih anggur juga bertindak sebagai vitamin anti-penuaan.








Guarana berkepentingan sebagai bantuan penurunan berat badan (ianya mampu menyekat selera makan dan meningkatkan pembakaran lemak).



TESTIMONI PENGGUNA :~







Selepas menggunakan ENVY, saya dapat merasakan kelainan pada warna tona kulit dan dapat rasakan kulit muka segar dan semakin "glowing" malahan kesan "eye bag" semakin berkurangan.


Puan Nurul
Pengarah Urusan Qisya Bridal & Catering
5 tahun








Saya selalu rasa lesu dan kurang bertenaga selepas seharian di klinik. Selepas menggunakan kotak yang pertama, saya merasakan ada perubahan ketara di mana ia membuatkan saya semakin cergas dan kulit muka juga kurang berminyak.


Baharin Jaalam
Doktor di Kota Kinabalu, Sabah
50 tahun








Saya mempunyai masalah tumit pecah dan mata yang kering. Selepas penggunaan 2 kotak ENVY, masalah tumit pecah dan kekeringan mata telah berkurangan, dan kulit wajah lebih licin, dan ramai rakan-rakan yang berkata kulit wajah makin mulus dan gebu


Norzawani Abdul Halim
Pelajar Universiti
25 tahun





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...