Sunday, November 20, 2011

BEDAK EMAS ZMASHA







BEDAK EMAS ZMASHA
BEST BUY : RM58 (HARGA PASARAN : RM69)


SUDAHKAH anda menemukan bedak asas yang sesuai dengan kulit wajah anda? Mungkinkah bedak asas yang bukan saja memberikan kemasan sempurna pada wajah tetapi mencerah dan menyerikan kulit?

ZMasha kini memberikan jawapan bagi pencarian tersebut dengan bedak asas terbaru, Bedak Emas, Miracle Gold Shine.

Bedak asas itu menawarkan ton warna yang sesuai serta teksturnya yang lembut pada wajah malah menjadikan wajah berseri-seri dan bersinar.

Kesempurnaan kulit wajah amat bergantung kepada kandungan emasnya yang padat. Hanya bedak asas seperti ini mampu menutup kekurangan wajah dengan warna keemasan dan kilauan yang bersinar.

Ingin tahu apa rahsianya? Ternyata bahan kandungan emas dengan mudah memberikan kemasan lembut pada wajah dan menutup celaan seperti pori-pori dan bintik-bintik hitam.

Kulit wajah juga terjaga dengan bedak emas yang menggunakan formula Paris yang secara tidak langsung mencerahkan kulit.

Kemasan lembut nyaman itu menjadikan tekstur yang ringan mudah bersatu dengan kulit wajah anda. Tidak hairan jika kulit kelihatan mulus, sempurna dan natural. Ia juga bebas wangian dan direka khas untuk kulit wanita Asia.

Sesuai untuk semua warna kulit, ia akan memberikan kemasan yang sempurna pada kulit anda daripada ton warna cerah, sederhana dan gelap.

Tidak kira apa juga situasi kulit anda termasuk yang mempunyai tona warna tidak sekata atau pigmentasi, ia akan hilang dengan bedak asas Bedak Emas ZMasha.

Untuk hasil yang lebih memuaskan, gunakan pada sentuhan terakhir produk ZMasha dan sapukan bedak ini di seluruh wajah mengikut kehendak wajah.

Jurucakap Bedak Emas ZMasha, Emma Akma juga mengakui seronok dengan sensasi bedak asas tersebut.

“Seronok kerana akhirnya saya menemui bedak asas yang dapat melindungi kulit saya dan pada masa yang sama menyerlahkan ia. wajah. Ia mudah disapu dan kulit saya kelihatan berseri-seri sepanjang masa,” ujarnya.












Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...