Friday, October 21, 2011

FORTUNE ~ SMART COCO A+







FORTUNE ~ SMART COCO A+ (15 SACHET X 25 GM)
BEST BUY : RM 19.30 (HARGA PASARAN : RM 21.00 )


Khasiat:~

  • Membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda & IQ & konsentrasi minda
  • Memperbaiki sistem perjalanan darah
  • Mencantikkan kulit
  • Membantu membekalkan bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran dan fungsi organ dalam badan
  • Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik untuk badan
  • Membantu menenangkan & tidur malam yang nyenyak
  • Menggunakan krimer bukan tenusu


Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti seperti serbuk koko, vitamin, madu, malt & gingko biloba.


Cara pengambilannnya:~

Hanya satu sachet pada waktu pagi dan satu lagi pada sebelah petang untuk dua minggu pertama dan selepas itu barulah diambil satu sachet setiap pagi. Pengambilan dua sachet selama dua minggu pertama ialah untuk membugarkan (overhaul refresh) minda kanak-kanak itu.


Setelah diambil untuk beberapa hari kita akan mula nampak perbezaannya. Perbezaan lebih ketara akan dilihat apabila pengambilan berterusan. Namun begitu, kesannya berbeza-berbeza bagi setiap pengguna kerana ini adalah makanan tambahan dan bukan ubat. Berbeza dengan ubat contohnya paracetamol yang menghilangkan sakit kepala dalam masa sejam, tetapi hakikatnya ia cuma menahan sakit untuk jangkamasa tertentu saja. Namun, SmartCoco bertindak untuk jangka panjang. Ada pengguna melaporkan untuk beberapa hari pertama, anak mereka berasa mengantuk tetapi usah khuatir kerana dalam masa beberapa hari mereka akan kembali normal seperti biasa, malah lebih baik

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...