Friday, October 28, 2011

SENDAYU TINGGI ~ ENIGMA D'REGRIP






SENDAYU TINGGI ~ ENIGMA D'REGRIP
BEST BUY : RM 25.00 (HARGA PASARAN : RM 27.50)


SEHEBAT MALAM PERTAMA


Wanita yang telah bersalin mengalami ketidakseimbangan hormon di dalam badan. Keadaan ini akan mengakibatkan perubahan tahap cengkaman otot vagina, keputihan yang banyak dan kegatalan pada sekitar kawasan vagina. Ia menyebabkan vagina menjadi longgar dan mewujudkan rasa ketidakpuasan suami. Daripada fenomena ini, ia mewujudkan keadaan di mana suami ingin berpoligami, punca pergaduhan dan bosan yang boleh menyebabkan penceraian.


Enigma D'Regrip membantu merapatkan hubungan suami isteri walaupun telah mempunyai anak yang ramai. Rasa seperti di malam pertama jika anda menggunakannya. Ia mampu merapatkan kembali otot luaran vagina yang Menjadi longgar setelah melahirkan anak. Ia berperanan mengimbangi cairan dari vagina semasa proses hubungan seks berlaku dan menghasilkan kehangatan serta kepuasan bersama.

Bahan herba ini merupakan serbuk halus yang diperbuat daripada Caulis Litsae Sebifera dan Flos Litsae Sebifera yang mampu menyembuhkan luka selepas bersalin, luka-luka kecil dan ulser mulut. Ia tidak mengandungi sebarang campuran bahan kimia, vaselin atau sebarang pewangi.


CARA PENGGUNAAN:~

Basuh alat kelamin anda dan lap kering. Pastikan kuku tidak panjang.

Basahkan hujung jari telunjuk. Biarkan jari lembap.
Oles Reprig dalam anggaran ½ inci.

Regrip yang lekat pada hari ½ inci tadi masukkan ke dalam vagina anda.

Jika mengalami luka akibat pembedahan, sapukan airnya sahaja tanpa serbuk Enigma D'Regrip pada luka tersebut.

Sesuai juga digunakan untuk masalah jerawat, bisul, ulser atau luka-luka kecil.

PERHATIAN:-

Hanya untuk kegunaan luaran vagina sahaja.
Ia akan hilang keaktifannya jika terkena air atau losyen.

Penggunaannya membantu merapatkan otot luaran vagina dan perlu digunakan 5 minit sebelum melakukan hubungan dengan suami.

Hanya perlu menggunakannya dalam kuantiti yang sedikit sahaja.

Tidak sesuai digunakan oleh mereka yang belum berkahwin dan melahirkan anak.

Hanya bertahan untuk 2 bulan.Selepas 2 bulan serbuk ini tidak Mempunyai fungsi yang baik. Sekiranya masih berbaki selepas 2 bulan serbuk Enigma D'Regrip perlu dibuang.

Jika mengalami luka akibat pembedahan, campurkan Enigma D'Regrip dengan sedikit air. Kemudian, sapukan airnya sahaja tanpa serbuk Enigma D'Regrip pada luka tersebut. Ia juga sesuai digunakan untuk masalah jerawat, bisul atau luka-luka kecil

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...