Thursday, October 27, 2011

SENDAYU TINGGI ~ D'FOLIA








SENDAYU TINGGI ~ D'FOLIA ~ 60 KAPSUL
BEST BUY : RM 25.00 (HARGA PASARAN : RM 28.00 )


Tonic dan Estringent ~ Menambahkan tenaga, merapatkan tisu otot dalaman rahim dan sistemnya.

Emmenagouge ~ Mengeluarkan keputihan, lendir berbau dan kotoran dalam rahim.

Stimulent ~ Meransang hormon seks wanita dan menguatkan cengkaman.

Anti Periodic ~ Mengurangkan sengal dalam badan dan merapatkan tulang punggung.

Antiseptic ~ Menyembuhkan luka dalaman terutama selepas melahirkan anak, keguguran dan selepas pembedahan.


PERHATIAN:~

Simptom awalan keputihan keluar dengan lebih banyak daripada kebiasaannya kerana proses penyembuhan yang berlaku. Tidak perlu menghentikan pengambilan D'Folia jika perkara ini berlaku, malah dikehendaki meneruskan pengambilan untuk penyembuhan yang lebih efektif dan berkesan. Sepanjang proses penyembuhan, wanita akan merasa sengal di kawasan pinggang dan juga di kawasan ari-ari. Rasa sengal ini bergantung kepada individu. Ada yang rasa amat sakit, sengal-sengal badan dan sebaliknya. Ini adalah proses biasa yang hanya akan dialami selama 2 hingga 3 hari sahaja.

Bagi wanita yang baru sahaja menjalani pembedahan, anda dinasihatkan mengambil D'Folia 20 hari selepas pembedahan dan anda akan merasa seperti semut menggigit di tempat menjahit. Ia merupakan proses bagi mencatumkan kembali kawasan yang luka semasa menjalani pembedahan.


Bagaimana D' Folia Membantu Wanita?

Anak dara boleh mengamalkan D'Folia dengan dos pengambilan seperti berikut:-

2 biji kapsul 2 kali sehari ( jika keputihan serius)

1 biji kapsul 2 kali sehari ( jika keputihan telah pulih).

Keputihan yang serius adalah merbahaya di mana ia boleh menyebabkan kanser, otot vagina longgar, lemah, berbau, muka menjadi kusam dan bawah mata menjadi hitam. Perkara seperti ini menyebabkan hubungan suami isteri menjadi renggang.

Anak dara yang mengalami keputihan yang keterlaluan akan menghadapi masalah semasa malam pertama (selepas berkahwin). Mereka akan mudah ditembusi dan ini akan menimbulkan kecurigaan pada suami.

Kekuatan kasih suami kepada isterinya bergantung pada otot vagina dan rupa paras kerana ini merupakan aset terpenting dalam menambat hati suami.

Wanita yang telah berkahwin, walaupun belum melahirkan anak boleh mengamalkan produk ini.

Penjagaan yang tidak rapi selepas bersalin menyebabkan rahim dan otot vagina lemah.

Jika wanita sering atau mudah gugur digalakkan mengambil 1001 Lucidum dan D'Folia bagi menguatkan rahim mereka. Biasanya wanita yang sering mengalami keguguran berpunca dari beberapa sebab seperti pernah jatuh terhentak, ahli sukan, antibodi lemah, faktor keturunan, tekanan perasaan atau kurang vitamin.

Wanita yang mengalami masalah fibroid ambil 1001 Lucidum dan D'Folia. Ia membantu ketumbuhan ini akan mengecil dan hilang tanpa perlu menjalani pembedahan.

Rahim yang terkeluar atau tombong juga digalakkan mengambil D'Folia dan Sedu'Arrow.

Perut buncit adalah berpunca daripada rahim kembang atau berair, seelok-eloknya perlu mengamalkan D'Folia bagi mengelakkan perut buncit.

Sesuai dimakan oleh wanita yang mengalami keguguran dalam 1 minggu hingga 8 minggu.

Bagi wanita yang mementingkan kecantikan dan untuk menaikkan seri wajah juga boleh mengambil D'Folia.

Jika hendak mengenal pasti sama ada rahim kotor atau tidak, setelah pengambilan D'Folia akan keluar cecair bewarna hijau, kuning oren atau keruh dan berbau.

Ada juga wanita yang mengeluarkan lemak melalui vagina setelah pengambilan D'Folia. Lemak di dalam rahim ini yang menyukarkan wanita tersebut hamil.

Ada keputihan yang akan keluar bewarna putih pekat, hijau, kuning, coklat, hitam dan mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan. Ini proses awalan untuk baik pulih.


INFO MENGENAI D'FOLIA:~

Apabila mengamalkan D'Folia peranakan menjadi ketat dan wajah akan kemerah-merahan. Walau bagaimanapun, selepas dua minggu jika berhenti mengamalkan D'Folia vagina akan kembali kepada keadaan asal atau menjadi lemah kembali. Wajah menjadi seperti biasa. Tetapi setelah sebulan tidak mengamalkan D'Folia wajah akan kembali kusam. Ini seperti rahim anda memerlukan sokongan daripada makanan tambahan untuk menyihatkan kembali..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...