Thursday, October 27, 2011

SENDAYU TINGGI ~ SET JERAWAT/MINYAK (TRIAL SET)







SENDAYU TINGGI ~ SET JERAWAT/MINYAK (TRIAL SET)
BEST BUY : RM52.00 (HARGA PASARAN : RM 55.00)



1. Acne deep cleanser 30ml
2. Acne deep toner 30ml
3. Acne powder 5 ml
4. Acne concentrated serum 5ml


Jerawat tiada dan kulit lebih halus dalam 7 hari sahaja

Produk Oily & Acne Series amat berkesan membantu mengecutkan masalah jerawat serius, normal atau jerawat resdung yang kronik. Dengan hanya 4 langkah mudah, set ini dapat mengatasi dan mengeringkan jerawat seawal 7 hari (kesan berbeza setiap individu). Ia mengawal pembiakan jerawat berulang, mematikan kuman jerawat, mengecilkan liang pori yang besar dan mengawal penghasilan minyak pada wajah.

Bagaimana Oily & Acne Series Membantu?


mengecut dan mengeringkan jerawat yang kronik akibat resdung dan jerawat normal
mengatasi masalah bintik hitam atau putih pada kulit
mengecilkan saiz liang pori pada wajah
mengurangkan efek berlubang pada wajah
menghalus dan mencerahkan kulit serta parut jerawat

Perhatian:~

Sesetengah pengguna akan terasa pedih pada kawasan jerawat semasa mencuci muka. Ini adalah normal. Ia bertindak mematikan kuman punca jerawat. Kesan tersebut akan hilang bagi jerawat yang telah kering dan mati.

Sesetengah pengguna merasakan gatal pada jerawat yang disapukan dengan Acne Concentrated Serum. Ini adalah normal. Kesan tersebut tidak akan dirasai sekiranya jerawat tersebut sudah mati.

Apabila masalah jerawat berjaya diatasi, pengguna boleh menggantikan produk rawatan wajah dengan set Kolagen untuk wajah yang lebih anjal dan muda selain mengekalkan keremajaan kulit

Untuk simptom di atas adalah berbeza setiap individu. Ia berlaku pada sesetengah kulit sahaja.

Set ini mengandungi:~

1. Acne Deep Cleanser
Gel pembersih yang mengandungi Tea Tree Oil ini membersihkan kotoran dan solekan dengan lembut sehingga ke liang roma yang menjadi punca jerawat dan kulit berminyak. Menjadikan kulit lebih halus dan segar. Cuci 2 kali sekiranya menggunakan solekan yang tebal.


2. Acne Deep Toner
Penyegar wajah yang melembap, menyejuk dan mengecilkan liang pori terbuka. Membantu mengatasi kulit berjerawat, Zon-T yang berminyak dan mengekalkan kelembapan kulit. Ia juga mematikan kuman punca jerawat, melembutkan kembali kulit yang kasar.

3. Acne Powder
Bedak jerawat dengan campuran berubat untuk mengeringkan jerawat, mengurangkan minyak di bahagian Zon-T pada wajah, meredakan wajah yang sensitif dan kemerah-merahan akibat jerawat dan bertindak menghaluskan kulit.


4. Acne Concentrated Serum
Ubat jerawat konsentrasi khusus untuk mengecutkan dan mengeringkan jerawat yang sedang membengkak dalam tempoh 24 jam ( kesan berbeza setiap individu ). Kesan pertama kali penggunaan akan terasa gatal dan berdenyut-denyut pada kawasan yang disapu.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...