Friday, October 21, 2011

NURBEAUTYLINE ~ NURSLIM JUS






NURBEAUTYLINE ~ NURSLIM JUS
BEST BUY : RM 24.00 (HARGA PASARAN : RM 29.00)


Produk yang diformulasikan dari ramuan semulajadi terpilih, membantu untuk mengurangkan dan mengawal berat badan, meningkatkan kadar metabolisma, mengurangkan kolesterol, mengawal selera makan, menghalang pembentukan lemak degil dan kaya dengan vitamin C.

Produk pelangsingan yang mengabungkan ramuan semulajadi antaranya ialah Hawtorn Berries, L-carnitine, Inulin dsbnya. Antara kelebihan mengamalkan Nurslim Jus ialah : Meningkatkan kadar metabolisma, mendapatkan & mengekalkan berat badan yang ideal, mengawal selera makan, system percernaan yang sihat , meningkatkan kadar kolesterol baik (HDL), kaya dengan vitamin C, menghalang pembentukan lemak & membakar lemak, meningkatkan tenaga & ianya juga membantu menyihatkan jantung dan hati. Nurslim jus selamat untuk diamalkan kerana ianya diklasifikasikan sebagai makanan dibawah akta makanan 1983.

Penguna mempunyai pilihan samada menikmatinya samada suam atau sejuk tetapi penguna digalakkan mengambilnya semasa suam , ianya hanya perlu diambil sekali sahaja sehari iaitu lepas makan malam.Kesan Nurslim berbeza untuk setiap individu, secara minimun penguna boleh merasai kesannya dalam jangkamsa 2 minggu keatas Para penguna dinasihatkan mengamalkan permakanan sihat dan bersenam untuk mendapatkan kesan yang lebih efektif.Produk ini tidak sesuai diambil oleh wanita mengandung & menyusukan bayi.Produk ini sesuai diamalkan oleh lelaki dan wanita.

Cara hidangan: ~
Tuangkan satu paket Nurslim Jus ke dalam secawan air panas (500) atau sejuk, kacau dan minum.

Saranan:~
1 paket sehari sebelum tidur.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...