Thursday, October 27, 2011

SENDAYU TINGGI ~ TRIAL PACK FLAWLESS SKIN






SENDAYU TINGGI ~ TRIAL PACK FLAWLESS SKIN
BEST BUY : RM 30.00 (HARGA PASARAN : RM 32.00)


Trial Pack Flawless Skin mengandungi :~

1. Whitening cleanser 30ml
2. Whitening toner 30ml
3. Concentrated whitening cream 5 ml


Set Whitening pencubaan ini mengandungi Whitening Cleanser, Whitening Toner dan Concentrated Whitening Cream. Set ini mampu membersihkan, menyegarkan, mencerahkan wajah supaya lebih cantik berseri dan sihat. Selain itu ia juga boleh mengatasi masalah jeragat, ton warna kulit yang tidak sekata dan parut jerawat. Bagi pengguna yang pernah menggunakan produk pengelupasan dan sudah lama berhenti boleh mengambil Set Whitening. Set Whitening ini sesuai untuk kulit biasa, berminyak, sensitif dan matang.


Simptom Penggunaan:~

  • Kulit akan kelihatan cerah 7 -14 hari (berbeza setiap individu)
  • Sekiranya timbul ruam atau jerawat halus, selangkan pemakaian Concentrated Whitening Cream dan
  • sapu tipis setiap kali penggunaan.
  • Sapu kawasan yang pedih, gatal atau menggelupas dengan Soothing Cream dan selang-selikan penggunaannya dengan Concentrated Whitening Cream di waktu malam.

Simptom diatas adalah berbeza setiap individu. Oleh itu, bagi pengguna pertama digalakkan menyapu Concentrated Night Cream secara tipis dan melebihkan penggunaan Whitening Toner agar wajah sentiasa lembap


ST FLAWLESS SKIN WHITENING CLEANSER

Gel yang lembut pada kulit dengan campuran ‘Milk Cleanser’ dan ‘Gel Cleanser’ di dalam satu pembersih muka. Mengandungi agen pemutih dan bertindak memutih dan mengupas sel-sel kulit mati ketika wajah dicuci. Bertindak mendalam untuk menanggalkan mekap tebal dan kotoran yang menyumbat liang roma dan menjadi punca jerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit.

ST FLAWLESS SKIN WHITENING TONER

Penyegar wajah yang mengandungi konsentrasi ekstrak Vitamin C yang bertindak memutihkan wajah. Berkesan mengatasi masalah jeragat, parut jerawat dan ton wajah yang tidak sekata. Bertindak melembapkan kulit yang kering dan mengawal rembesan sebum yang menyebabkan wajah berminyak dan berjerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit.

ST FLAWLESS SKIN CONCENTRATED WHITENING CREAM

Krim malam konsentrasi yang khusus untuk mencerah dan memutihkan wajah pada waktu malam. Mengatasi secara mendalam untuk memudarkan jeragat, wajah kusam selain menganjalkan wajah untuk lebih gebu dan muda. Hasilnya pengguna akan merasa kulit lebih licin dan tegang pada pagi hari. Ton kulit akan cerah secara berperingkat dari hari ke hari.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...