Thursday, October 20, 2011

NURBEAUTYLINE ~ SOY COLLAGEN







NURBEAUTYLINE ~ SOY COLLAGEN ~ 10 SACHET
BEST BUY : RM 24.00(HARGA PASARAN : RM29.00)


Adakah anda mahu memiliki kulit yang lebih muda, cerah dan sekata?

Soy Collagen adalah jawapannya. Minuman yang difomulasikan daripada kombinasi soya dan kolagen boleh melawan garis-garis halus yang timbul, kedut, kulit kusam dan tidak sekata yang berpunca dari umur yang meningkat, stress, pencemaran, terdedah kepada cahaya matahari dan lain-lain faktor yang merosakkan kulit anda.

Formula asli ini akan mengembalikan keanjalan kulit anda dalam masa 15 hari untuk melawan tanda-tanda penuaan dan kulit pramatang disamping secara perlahan-lahan memutihkan dan melembutkan kulit. Hasilnya kulit anda akan kelihatan lebih sihat dan lebih cerah. Minuman ini sesuai untuk wanita semua peringkat umur. Sangat sesuai untuk wanita yang mengandung. Produk ini mengandungi 2 ramuan utama:

Soya - Berfungsi sebagai bahan semulajadi untuk memutihkan kulit dan melembutkan kulit. Ia juga membantu mengurangkan paras kolestrol dan suhu badan dan memberi tenaga yang diperlukan oleh tubuh kita.

Kolagen - Kolagen ialah bahan semulajadi yang mengeluarkan cecair dalam tubuh kita untuk membekalkan struktur pada organ yag berbeza. Kolagen memainkan peranan untuk menjadikan kulit kita kelihatan sihat, muda, lembut, dan sekata. Berpunca dari faktor-faktor seperti peningkatan usia proses-proses pengeluaran kolagen berkurangan dalam tubuh kita. Dengan kolagen hasilnya garis-garis halus dan kedut-kedut akan berkurangan dan menampilkan wajah yang sihat. Sekaligus menghalang proses pengeluaran kedut-kedut dan garis-garis halus yang baru.


Cara penggunaan :~

  • Masukkan satu peket soya kolagen ke dalam air suam, kacau dan minum terus untuk mendapatkan khasiat maksima soya kolagen yang mengandungi vitamin dan protein.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...