Thursday, October 20, 2011

SABUN SUSU BERAS CITRA LESTARI









SABUN SUSU BERAS CITRA LESTARI
BEST BUY : RM 17.00 (HARGA PASARAN : RM 20.00 ) ~ SAIZ BESAR
BEST BUY : RM 8.50 (HARGA PASARAN : RM 10.00 ) ~ SAIZ KECIL


  • Sabun Kecantikan ni untuk mencerahkan kulit wajah/badan dari kesan-kesan gelap..
  • 100% ORI dari susu beras dengan haruman semula jadi..
  • Sabun yg lembut dgn buih yang sgt halus & menjadikan kulit lebih putih, lebih cerah, cantik & gebu sehalus kulit bayi.

Sgt bagus untuk menanggalkan daki-daki pada bahagian kulit yang sering terlindung seperti :~

  • Bawah ketiak
  • Bawah pelipat siku & lutut
  • Bahagian tengkuk & celah paha

Sabun ni jugak boleh menghilangkan bau badan











Sabun ni jgak boleh menghilangkan bau badan

  • menaikkan aura seri wajah secara semulajadi
  • menjadikan kulit lebih cerah, halus dan tegang tanpa penglupasan
  • berkesan menanggalkan kotoran, minyak,sel kulit mati, parut jerawat dan jeragat
  • berkesan menanggalkan bekas make up pada kulit muka
  • menghilangkan kesan hitam pada bawah ketiak, dicelah-celah paha dan siku
  • sesuai digunakan untuk orang yang menghadapi masalah kulit dan resdung
  • mampu memberi kesegaran sepanjang hari serta badan tidak melekit walaupun berpeluh
  • boleh mengatasi masalah bau badan


TESTIMONI PENGGUNA:~


  • AMY @ FLORENCE JALIN , KOTA KINABALU, SABAH - Selama ini saya mempunyai masalah kulit wajah yang tidak bermaya, kusam dan berjeragat. Selepas 3 hari menggunakannya, wajah saya nampak bersinar dan berseri. Jeragat juga semakin hilang. Saya sangat gembira dengan keberkesanan SABUN SUSU BERAS CITRA. Suami dan keluarga saya pun sangat berpuas hati dan mengalami perubahan seperti yang saya alami.


  • Ratnawati – Ampang ,Saya seorang peniaga barangan kosmetik termasuk Sabun Susu Beras Citra. Saya sudah berumur 54 tahun, wajah saya sudah ada tompok hitam . Setelah saya mencuba sabun susu beras CITRA , tompok-tompok hitam diwajah saya beransur hilang. Jadi saya pun mempromoiskan sabun ini kepada pelanggan saya.


  • En Mohd Rosdi – Ampang ,Setelah saya menggunakan Sabun Citra ini, kulit saya menjadi semakin tegang dan cerah. Sabun ini berkesan mengurangkan kesan-kesan jeragat pada muka walaupun baru menggunakannya utk beberapa hari. Kesannya amat ketara hingga sering ditegur oleh kawan2. Kini saya yakin kepda produk ini dan akan terus menggunakannya.










Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...