Wednesday, October 26, 2011

ZHULIAN ~ SS SOLUTION







ZHULIAN ~ NT2015 ~ SS SOLUTION
BEST BUY : RM490.00 (HARGA PASARAN : RM526.00)


Penyelesaian untuk kawalan berat badan berkesan!

Diperkuatkan dengan rumusan tersendiri yang seimbang, SS Solution bertindak dengan baik untuk membantu anda mencegah pertambahan berat badan dalam jangka panjang. Rumusan minuman berfungsi unik yang mengandungi rangkaian nutrien fito (tumbuhan) yang mampu memberikan secukupnya nutrien yang diperlukan tubuh bagi membantu metabolisme, pembakaran lemak, pembinaan otot dan menyokong fungsi tubuh secara amnya serta memberikan rasa kenyang. Ia terbukti selamat untuk pengambilan kerap demi kesan tiada tandingan dalam membantu mencegah penambahan berat badan serta mengekalkan tahap kesihatan terbaik anda.

Kesan 3R SS Solution yang menakjubkan:

  • Mentakrifkan semula pengambilan kalori tubuh
  • Mengimbangkan semula sistem tubuh seperti metabolisme dan penyahtoksikkan
  • Mengembalikan rasa 'ringan' dan kesejahteraan

Kemampuan SS Solution menyekat selera makan dengan memberikan rasa kenyang dapat membantu pengguna untuk merendahkan pengambilan kalori ke tahap yang menggalakkan penurunan berat badan.

Ia membolehkan tubuh melaraskan sistemnya secara beransur-ansur bagi menyesuaikan dengan jumlah kalori baru yang diambil, supaya ia akan mengambil kurang makanan lalu menggunakan tenaga yang tersimpan.

Dengan kandungan yang tinggi nutrien, SS Solution akhirnya menolong mengembalikan tahap imbangan tubuh termasuklah tahap hormon dan tenaga, sambil memudahkan dan menolong proses pembakaran, penyingkiran dan penyahtoksikan lemak secara semula jadinya.

Hasilnya, anda akan memperolehi lebih otot tanpa lemak dan tubuh kurang lemak dengan rasa hebat yang 'ringan', bertenaga dan kesejahteraan menyeluruh.


Fungsi utama SS Solution termasuklah:

  • Menyekat selera dan mengurangkan pengambilan makanan
  • Meningkatkan Termogenesis (penjanaan haba)
  • Membantu proses membakar dan menyingkirkan lemak
  • Meningkatkan sintesis hormon
  • Mengurangkan penghasilan radikal bebas
  • Membentuk otot dan merencatkan simpanan lemak
  • Membekalkan khasiat seimbang kepada tubuh
  • Membantu mengekalkan tahap tenaga optimum
  • SS Solution membantu anda kekal langsing dan kekal sihat!

SS Solution dikhususkan kepada kumpulan sasaran:
OBES, BERAT BERLEBIHAN dan BERAT IDEAL, mengikut tahap Indeks Jisim Tubuh (Body Mass Index - BMI) masing-masing.

Memandangkan SS Solution adalah produk yang tinggi nutrien (protein, vitamin dan mineral berkualiti tinggi) dan yang rendah kalori, maka ia boleh menjadi pengganti hidangan serta suplemen nutrien. Apabila SS Solution digunakan oleh para pengguna yang obes atau mempunyai berat berlebihan, ia bertindak sebagai produk gantian hidangan.

Kandungan nutriennya mencukupi untuk para penggunanya menanggung pengambilan makanan yang kurang dan menggunakan tenaga yang tersimpan di dalam tubuh. Apabila SS Solution digunakan oleh para pengguna yang mempunyai berat badan normal pula, ia menjadi suplemen nutrien kerana para pengguna berberat badan normal tidak perlu berdiet atau melakukan program gantian hidangan.

Apa jua kategori anda, SS Solution adalah penyelesaian terbaik untuk anda menyingkirkan lemak berlebihan, membenarkan anda memiliki tubuh yang seimbang dan bertenaga.


Insuran liabiliti produk SS Solution

SS Solution dilindungi insuran liabiliti produk USD 1 juta bagi memastikan anda dapat menikmati fungsi-fungsinya pada tahap yang optimum tanpa perlu risaukan sebarang kerosakan produk.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...