Sunday, October 16, 2011

TOMATO COLLAGEN






TOMATO COLLAGEN ~ 15 SACHET
BEST BUY : RM 58.00 (HARGA PASARAN : RM 69.00 )


KHASIAT TOMATO COLLAGEN :~

1. Menghaluskan wajah dan mengelakkan pertumbuhan jerawat..

2. Melewatkan penuaan..

3. Merawat sel kulit mati..

4. Membuang parut dan kesan luka lama..

5. Mengurangkan risiko kanser prostat..

6. Membantu memulihkan kesihatan sel dan tisu badan..

7. Melancarkan perjalanan darah..

8. Menghalang pembengkakan dan keradangan..

9. Bertindak sebagai bahan anti bakteria, anti virus, anti kanser dan pelindung pada alahan..

10. Mengurangkan paras kolestrol LDL (kolestrol jahat), sekali gus mengawal tekanan darah supaya stabil..


Tomato Essence berjaya menyingkap rahsia kesegaran dan keremajaan kulit diformulasikan dalam bentuk minuman kesihatan yang lazat. TOMATO COLLAGEN diperkaya dengan vitamin A dan C serta ekstrak kolagen marin yang penting untuk kulit yang sihat cantik serta kesihatan tubuh badan. Tidak mengira apa jua jenis kulit anda, TOMATO COLLAGEN membantu merawat serta melindungi anda secara luaran serta dalaman.Lycopene merupakan sejenis antioksidan yang terdapat dalam tomato terpilih dan bermutu tinggi. Ia berupaya untuk melindungi anda daripada kanser, penyakit jantung serta masalah tulang dan ia bertindak sebagai anti-penuaan

TOMATO COLLAGEN menggabungkan ekstrak semulajadi buah tomato, Kolagen Marin, Acerola, Kolustrum dan buah tembikai (Honey Dew) yang membekalkan pelbagai khasiat sumber antioksida dan vitamin kepada tubuh anda.

Kami, di Tomato Essence amat menitikberatkan keselamatan pengguna. Jesteru itu kandungan TOMATO COLLAGEN adalah 100% semulajadi serta bebas daripada pengawet makanan, pewangi dan perasa tiruan, bahan pewarna serta alkohol.

Produk Tomato Essence hanya menggunakan bahan-bahan yang terpilih kerana tubuh badan anda berhak menerima yang terbaik.Daripada antioksida yang terdapat di dalam ekstrak tomato, sehingga protein dari ekstrak Marine Collagen, setiap bahan ini telah dipilih secara teliti supaya keperluan tubuh anda dapat dipenuhi secara optimum.












Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...