Monday, October 10, 2011

DCL ~ INTE-CLEANSE





BEST BUY : RM 44.00 (HARGA PASARAN : RM 48.00 )

Inte-Cleanse

(Pencucian usus)


Digunakan secara tradisional untuk membersih dan membina usus, melawaskan pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkankan berat badan (obesity), stress, metabolisma rendah, penghadaman & paras hormon rendah.

Traditionally used to improve bowel movement and relieve constipation and helps to reduce body weight.

ORGAN-ORGAN dalam sistem pencernaan badan manusia mengandungi sebahagian besar lingkungan perut manusia. Segala apa yang dimakan dan diminum akan diserap olehnya serta dihadamkannya sebelum dihantar ke usus kecil untuk diproses. Terdapat 30 juta bulu-bulu kecil yang akan menyerap makanan yang telah diproses untuk dihantar ke seluruh bahagian tubuh. Selepas itu barulah diproses dan dihantar ke usus besar untuk diserap oleh usus besar dan akan keluar sebagai tinja.

SEGALA makanan dan minuman daripada sumber yang kini teruk tercemar akan menyebabkan perut kita akan kotor / bertoksid. Kesannya menyebabkan darah akan berasid dan menjejaskan perjalanan darah. Proses penyahtinjaan keluar yang sempurna akan mengeluarkan toksid daripada tubuh. Tetapi jika proses ini terganggu akan mengurangkan daya imunisasi badan, perut berangin, mempercepatkan penuaan, sakit dada, mulut berbau, buah pinggang mengecil dan masalah kulit. Implikasi yang paling serius ialah usus akan kekurangan oksigen menyebabkan sel-sel menjadi lemah dan boleh mengakibatkan barah.

OLEH kerana itu usus dan darah perlu dicuci dan dibina dengan kaedah yang betul dengan sumber pemakanan/perawatan yang tidak memberi kesan sampingan.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...