Saturday, October 8, 2011

DE PUTIH



BEST BUY : RM 25.OO ( HARGA PASARAN : RM 29.90 )


SET DE PUTIH


Product Information
Set De'Putih 3 dalam 1 ringkas, selamat dan berkesan untuk memulih, mencerah dan melindungi kulit daripada masalah kulit. Sesuai untuk kulit yang berminyak dan bermasalah.

Kelulusan kementerian kesihatan malaysia

* Herbal soap MAL 05100879K
* Day Cream MAL 05100877K
* Night Cream MAL 05100878K

Bahan / Ingrdient :-



Herbal soap : Papaya extract, papaya leaves, coconut oil, glycerine, sodium palmitate, sodium cocoate, sodium lactate, strearic acid, triethanolamine, EDTA & deionized water.



Day cream : BHT, Octyl Methoxy Cinnamate, Glyceryl Stearate, Mineral oil, Petrolatum, Cetyl Ethanol, Stearic Acid, Propyl Paraben, Methyl Paraben, Propylene Glycol, Triethanolamine 7 Deionized Water.



Night cream : Carbopol 940, Glycolic Acid, BHT, Mineral oil, Glyceryl Stearate, Cetyl ethanol, Petrolatum, Stearic Acid, Propyl Paraben, Methyl Paraben, Propylene Glycol, triethanolamine & Deionized Water.



Cara penggunaan :-Siang:
Langkah 1 : Cuci muka dengan sabun herbal.
Langkah 2 : Sapu krim siang sekata pad amuka. Disyorkan mengguna facial toner.
*Pilihan : Boleh guna alas bedak/bedak selepas krim siang.


Malam:
Langkah 1 : Cuci muka dengan sabun herbal.
Langkah 2 : Sapu krim malam sekata pada muka sebelum tidur.
Disyorkan mengguna facial toner.

Kandungan dalam set 3 dalam 1 ini:

· Herbal Soap 50g
· Day Cream 5g
· Night Cream 5g





RM 5.90 ( harga pasaran : RM 6.90 )

Sabun Muka De Putih ( 50gm )

Sabun Herbal De’Putih® berasaskan ekstrak buah betik. Berkesan membersihkan kotoran, lebihan minyak dan menanggalkan sel kulit mati. Membersih secara mendalam dan mencerahkan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Cara Penggunaan :

Buihkan Sabun Herbal dengan air di tapak tangan. Lumur pada seluruh muka. Urut dan bilas dengan air sejuk sehingga bersih. Guna pada waktu siang dan malam.

Disyorkan mengguna Facial Toner dan Krim Pelembap selepas cuci muka







RM 10.90 ( Harga Pasaran : RM 12.90 )

Toner De Putih ( 50 ml )

Facial Toner De’Putih® berasaskan ekstrak aloe vera, timun dan buah-buahan. Bertindak lembut ke atas kulit tanpa iritasi. Ekstrak aloe vera melembap, menyegar dan memulihkan kulit. Ekstrak timun pula, menyejuk dan mengecutkan liang pori-pori. Facial Toner De’Putih® boleh mencerahkan kulit, mengurangkan garis kedutan dan menganjalkan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Cara penggunaan :

Selepas membersih muka dengan Sabun Herbal. Pejam mata dan semburkan Facial Toner pada keseluruhan muka dan leher. Kemudian ratakan dengan jari. Guna 2 kali sehari, siang dan malam. Biarkan Facial Toner meresap ke dalam kulit sebelum menyapu Krim Pelembap, Krim Siang atau Krim Malam




RM 8.50 ( harga pasaran : RM 9.90 )

De Putih Moisturizer ( 5gm )


Krim Pelembap De’Putih® berasaskan vitamin E, ektrak aloe vera, ekstrak timun dan bahan semulajadi. Melembap, menyegar, menyejuk dan menggurangkan irritasi kulit. Krim Pelembap De’Putih® tidak berminyak dan tidak melekit serta mudah meresap ke dalam kulit. Kulit licin dan selembut sutera. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Cara penggunaan :

Sapu Krim Pelembap serata pada muka. Boleh guna siang dan malam selepas mengguna Facial Toner. Biarkan Krim Pelembap meresap ke dalam kulit sebelum sapu Krim Siang atau Krim Malam





RM 8.50 ( Harga Pasaran : RM 9.90 )

De Putih Day Cream ( 5gm )

Krim Siang De’Putih® sebagai krim pelindung UV, alas bedak dan pencerah kulit waktu siang. Melindungi dan mencerahkan kulit waktu siang. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Cara Penggunaan :

Sapu Krim Siang sekata pada muka. Guna pada waktu siang. Disyorkan mengguna Facial Toner dan Krim Pelembap sebelum sapu Krim Siang.








RM 13.00 ( Harga Pasaran : RM 15.90 )

De Putih Night Cream ( 5gm )
Krim Malam De’Putih® sebagai krim pemulih dan pencerah kulit waktu malam. Mencerah, memulih dan membaharui sel kulit yang rosak. Mengatasi masalah kulit gelap, jerawat, jeragat, berminyak dan garis kedutan. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Cara penggunaan :

Sapu Krim Malam De’Putih® serata pada muka. Guna pada waktu malam sebelum tidur. Disyorkan mengguna Facial Toner dan Krim Pelembap sebelum sapu Krim Malam

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...