Sunday, October 9, 2011

ERIESYA




BEST BUY : RM 23.00 (HARGA PASARAN : RM26.90 )

Krim Pencerah 3 in 1

Merupakan krim pencerah kulit secara semulajadi tanpa proses pengelupasan khusus pada bahagian ketiak, celah peha dan puting. Memberi perlindungan dengan mengelakkan bau badan. Membantu mengurangkan kedutan pada kulit. Kesannya dapat dilihat dalam masa 5 hari. Untuk mendapatkan hasil yang maksimum, gunakan krim ini selepas menggunakan garam mandian.

Cara Guna:
Gunakan selepas mandi. Pastikan bahagian yang disapu benar-benar kering dan sapukan sehingga meresap. Gunakan 2 kali sehari. Tidak perlu gunakan deodoran lagi. Untuk mendapat kesan yang lebih baik gunakan garam mandian semasa mandi.










BEST BUY : RM 19.00 (HARGA PASARAN : RM 22.90 )

O2 Spa Freshner ( 45ml )

Di-formulasikan daripada herba ginseng yang terpilih dengan kombinasi oksigen bagi mengembalikan kesegaran kulit anda. Khasiat ginseng adalah bagi melancarkan peredaran darah, mencerah, menghilangkan kedutan dan menyegarkan wajah yang lesu dan tidak bermaya. Oksigen dalam O² SPA Freshener ini dapat diserap oleh kulit bagi menyegarkan sel-sel kulit dan menjadikannya lebih bermaya dan melambatkan proses penuaan.Gunakan O² SPA Freshener ini sekurang-kurangnya 2 kali sehari untuk mengembalikan kesegaran pada wajah yang letih dan lesu.

Cara Guna:
Siang


Semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan dan biarkan ia kering untuk seketika.Letakkan satu colek krim Spa UV+Foundation di setiap bahagian iaitu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung.







BEST BUY : RM 41.00 (HARGA PASARAN : RM 48.90 )

Beauty Cream ( 10gm )

Rumusan daripada kunyit, aloevera serta herba terpilih telah menghasilkan krim yang istimewa yang bertindak cepat bagi menghilangkan jerawat & jeragat serta bintik-bintik hitam. Ia bertindak secara lembut tanpa pengelupasan bagi melambatkan kesan penuaan dengan menghilangkan kesan-kesan kedutan sambil menegang dan mencerahkan kulit wajah.


Cara Guna:

Ambil secolek sahaja Spa Beauty Cream dan letakkan pada 5 bahagian muka iiatu dahi, pipi, dagu dan di atas hidung. Kemudian semburkan O² Spa Freshener ke muka sebanyak 2 semburan. Ratakan Spa Beauty Cream ke semua bahagian muka. Gunakan pada waktu malam sahaja.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...