Tuesday, October 11, 2011

REBUNG HERBS ~ EGO GEL


EGO GEL
BEST BUY : RM42.00 (HARGA PASARAN : RM49.90)

Ego Gel melambatkan pancutan pramatang supaya suami isteri puas menikmati hubungan intim! Stamina didahulukan, Kepuasan diutamakan!

Antara khasiat Ego Gel:~

  • Membantu melambatkan pancutan
  • Menambah kebersihan zakar
  • Menambah kesihatan zakar
  • Memperbaiki aliran darah di bahagian zakar
  • Menambah ketegangan zakar
  • Menghapuskan bau yang tidak menyenangkan


Lihatlah isteri anda tersenyum kepuasan. DIJAMIN BERKESAN.

1. Apakah Ego Gel, adakah ia benar-benar berkesan?

Ego Gel adalah produk yang diformulasikan khas untuk lelaki. Apabila digunakan,Ego Gel membantu kebanyakan lelaki untuk melambatkan pancutan tanpa mengurangkan nikmat hubungan seksual walaupun sedikit.

2. Apakah kandungan Ego Gel?

Ego Gel diformulasikan daripada ekstrak herba 100%. Ego Gel adalah diperbuat daripada ekstrak Swietenia Macrophylla, juga dikenali sebagai Sky Fruit, digabungkan dengan ekstrak akar Arctium Lappa (Burdock), ekstrak Ginko Biloba, ekstrak bunga Sambucus Nigra, Asid Tannic, ekstrak daun Terminalia Catappa, ekstrak Areca Catechu, ekstrak daun Kigeline Africana, ekstrak daun Piper Betle, ekstrak Stemona Tuberosa dan ekstrak daun Camellia Sinensis.

3. Siapa yang memerlukan Ego Gel?

Pancutan pramatang merupakan masalah biasa dalam dunia moden. Ini adalah kerana faktor stress, penyakit kronik dan sebagainya. Ego Gel adalah satu kemestian bagi setiap lelaki yang aktif seksual dan yang sentiasa mahu mengawal keadaan ketaka hubungan seksual.

4. Bagaimana menggunakan Ego Gel?

Hanya sapukan pada zakar termasuk kepala zakar. Tunggu sehingga 20 ke 45 minit dan bilas dengan bersih sebelum melakukan hubungan seks/ jimak.

5. Adakah Ego Gel selamat digunakan?

Ego Gel adalah diformulasikan dan diperbuat daripada 100% ekstrak tumbuhan. Ia digunakan secara luaran dan bukan untuk dimakan. Tidak mengandungi ekstrak daripada haiwan, bahan kimia atau bahan-bahan terlarang.

6. Ego Gel telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran NOT090601480K.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...